Joulukuun webinaari 12.12.: Muotoile urasi hoitajana - näin uudistut urallasi

Kaipaatko uusia ajatuksia urallasi sote-alalla? Tule mukaan joulukuun kuukauden webinaariin muotoilemaan urasuuntaasi sote-alalla ja lisäämään omaa itsetuntemustasi osaamisesi suhteen.

kuva: iStock

Joulukuun webinaarissa kouluttajana toimii Urautuva Tmi:n uramuotoilija Elina Helmikoski.

Elinalla on monipuolinen työhistoria. Hän työskenteli 5 vuotta sote-alalla psykiatrisena sairaanhoitajana, apulaisosastonhoitajana ja työterveyshoitajana. Lisäksi Elinalla on pitkä tausta palvelualalta ja täydennyskoulutuksesta hankittua palvelumuotoilun osaamista. Palvelumuotoilu tarjoaa viitekehyksen uramuotoiluun.

Elinan mukaan sote-ala on upea mahdollisuuksien ura, mutta jokainen meistä kuitenkin kaipaa aina silloin tällöin uraansa ja arkeensa uusia kuvioita.

- Uramuotoiluwebinaarissa autan sinua muotoilemaan urasuuntaasi sote-alalla. Uramuotoilun avulla vahvistat itsetuntemustasi upean osaamisesi suhteen ja sen seurauksena saat aimo buustin ammatilliseen itseluottamukseesi! Webinaarissa pääset tekemään innostavan SMART-tavoitteen siivittämään urasi muotoilua.

Webinaari pidetään maanantaina 12.12. klo 17.00–18.30. Webinaariin voit osallistua etänä, vaikka kotoa. Pääset myös esittämään kysymyksiä kouluttajille.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Tehyn koulutuskalenterissa. Ilmoittaudu viimeistään 8.12.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetykset tallennetaan määräajaksi. Muista myös edellisten Kuukauden webinaarien tallenteet! Löydät ne sivulta tehy.fi/webinaarit.

Lämpimästi tervetuloa mukaan inspiroitumaan urasi muotoilusta!