Tehyn strategia ja brändi

Haluamme laittaa palkat ja työolot kuntoon. Olemme edunvalvoja ja yhteisö, josta saa turvaa, mutta myös iloa ja energiaa. Brändimme ydin on muutosvoima.

Haluamme laittaa palkat ja työolot kuntoon ja siten vaikuttaa jäsentemme taloudellisiin, ammatillisiin ja oikeudellisia etuihin ja laajemmin koko yhteiskuntaan. 

Muutosvoima kuvastaa Tehyn tavoitteita ja asennetta, jolla teemme töitä tavoitteiden eteen. ​​Ja kun tilanne vaatii, muutosvoimasta tulee joukkovoimaa.​​ 

Muutosvoima peilaa myös Tehyn strategian tavoitteisiin: palkkojen ja työolojen kuntoon saaminen on muutos itsessään. 

Tutustu brändikäsikirjaan ja lataa logot

Brändikäsikirjaan on koottu:

  • Tehyn brändin ydin
  • identiteetti ja tarina
  • puhuttelu ja äänensävy
  • viestintäkonseptit
  • graafinen ohjeisto ja esimerkkejä sen soveltamisesta.

Brändikäsikirja ohjaa ajatteluamme ja toimintaamme.