16.11.2024, Tullisali, Oulu

Tehyn pikkujoulut

19.6.2024

Tehyläisten omat pikkujoulut pidetään tänä vuonna Oulussa. Lavalla Abreu, Benjamin ja Behm! Tilaisuudessa Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkösen puheenvuoro ja mahdollisuus tavata hänet paikan päällä. Nämä ovat taatusti syksyn parhaat juhlat.

Tehyläisten pikkujoulut tuo iloa ja valoa pimeään vuodenaikaan. Mukana parhaita tehyläisiä ystäviä, kollegoita ja tietenkin upeat esiintyjät Abreu, Benjamin ja Behm. Myös Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen mukana.

Pikkujoulut pidetään lauantaina 16.11. Oulun Tullisalissa.

Ilmoittautuminen on päättynyt, sillä tapahtuma on tällä hetkellä täynnä. Ilmoitamme, mikäli tilaa vapautuu, mutta tällä hetkellä tapahtumaan on saatu riittävästi ilmoittautuneita ja varasijoille päässeitä.

Millariikka Rytkönen

Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen mukana pikkujouluissa!

Ilmoittautuminen

Tehyn jäsenyys antaa mahdollisuuden osallistua ihaniin tapahtumiin ja tilaisuuksiin. Näistä saa energiaa ja iloa!
Kuvituskuva

Liity Tehyyn ja pääset nauttimaan eduista!

Tehyn jäsenyys antaa turvaa työelämään, mutta samalla iloa ja energiaa. Jäsenenä pääset mukaan mm. mahtaviin jäsentapahtumiin ja olet oikeutettu muihinkin etuihin.

Kuvituskuva

Tehyn pikkujoulut lauantaina 16.11. Oulun Tullisalissa. Pikkujoulut alkavat klo 19 ja päättyvät klo 2.

Auta työkaverisi Tehyn jäseneksi! Nauttikaa yhdessä Tehyn tapahtumista

Eikö kollegasi kuulu vielä Tehyyn? Suosittele hänelle jäsenyyttä. Työkaverisi saa turvaa työelämään ja pääsee osaksi yhteisöä, jossa on muutosvoimaa!

Palkitsemme sinut siitä, että autat kollegasi Tehyn jäseneksi. Kun hankit uusia jäseniä, ansaitset pisteitä, joilla voit hankkia laadukkaita tuotteita. Palkinnoksi voit valita esimerkiksi Marimekon, Pentikin tai Makitan tuotteita. Tai aineettomia lahjoja, kuten äänikirjasovelluksen tai leffalippuja.

Katso, miten palkitsemme suosittelusta

Suosittelu on helppoa esimerkiksi mobiilissa.

Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla kysymys, johon et löydä vastausta?

Lähetä kysymyksesi osoitteeseen [email protected]i.