Kuva: Kimmo Rampanen

Tehyn jäsenenä voit osallistua ainutlaatuisiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin. Järjestämme vähintään kerran vuodessa ison jäsentapahtuman, joka kerää tehyläiset yhteen.

Tapahtumat keräävät yhteen tehyläisiä, jotka haluavat pitää yhdessä hauskaa sekä tuntea iloa ja yhteishenkeä. Järjestämme paljon tapahtumia myös ympäri Suomen, mikä mahdollistaa osallistumisesi tapahtumiin asuinpaikasta riippumatta.

Olemme järjestäneet jäsentapahtumia muun muassa Levillä sekä eri huvipuistoissa, kuten Linnanmäellä, Särkänniemessä ja Powerparkissa. Olemme myös keinuneet laivalla kuullen laadukkaita luennoitsijoita Maaret Kalliosta Katri Saarikiveen.

Striimasimme Lauri Tähkän keikan niin, että keikkaa pystyi seuraamaan vaikka kotisohvalta tai työpaikalta. Tässä esimerkkejä huippusuosituista ja hyvää palautetta keränneistä jäsentapahtumistamme. Ja lisää seuraa; järjestämme tapahtumia vuosittain tehyläisille.

Osallistu myös koulutuksiin

Järjestämme erilaisia ammatillisia opintopäiviä sosiaali-, terveys-, varhaiskasvatus- ja kuntoutusalan ammattilaisille. Opintopäivillä pääset verkostoitumaan ja sparrailemaan kollegoiden kanssa. Tehyläisille tarjoamme myös monipuolisen kattauksen erilaisia koulutuksia ja webinaareja. Nämä ovat pääsääntöisesti maksuttomia tehyläisille. Katso koulutuskalenteri.

Jos et vielä kuulu Tehyyn, liity mukaan isoon iloiseen joukkoon!

Tehyn jäseneksi

Jäsenyys tuo merkittäviä etuja! Luottamusmies ja Tehyn asiantuntijat auttavat sinua työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä. Tarvittaessa saat ilmaisen oikeusavun ja muut mahtavat jäsenedut, kuten työelämässä tarvittavat vakuutukset!