Tule mukaan Maailman suurimpaan varhaiskasvatuksen vanhempainiltaan keskiviikkona 4.9.

Maailman suurin varhaiskasvatuksen vanhempainilta järjestetään syyskuussa nyt jo neljättä kertaa. Tänä vuonna tapahtumassa keskitytään siihen, miten lasten matemaattisen ajattelun kehittymistä voidaan edistää leikin, oivaltamisen ja oppimisen ilon kautta tavallisissa arkipäiväisissä asioissa ja tilanteissa.

Kuvateksti
Kuva: iStock

Tule seuraamaan ohjelmaa verkossa 4.9. klo 17.50 alkaen ja jakamaan omia kokemuksiasi illan teemasta. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki varhaiskasvatuksessa työskentelevät sekä lasten vanhemmat ja huoltajat.

Tilaisuudessa on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Tilaisuuden voi myös yhdistää varhaiskasvatuksen omiin tilaisuuksiin vanhemmille ja huoltajille.

Pääset seuraamaan ohjelmaa suorana lähetyksenä verkossa ja osallistumaan keskusteluun kirjautumalla tapahtuman Howspace-tilaan. Tapahtuman ohjelma on Opetushallituksen sivuilla.

Opetushallitus järjestää Maailman suurimman varhaiskasvatuksen vanhempainillan yhteistyössä sidosryhmiensä kanssa. Tehy on ollut  mukana tapahtuman valmistelussa yhteistyössä  Suomen Vanhempainliiton, Hem och Skolan, Opetusalan ammattijärjestö OAJ:n, Suomen Lastenhoitoalan Liiton, Kuntaliiton, Varhaiskasvatuksen Opettajien Liitto VOL:in, Talentian, ammattiliitto JHL:n ja SuPerin kanssa.