Tule kanssamme Sairaanhoitajapäiville

Olemme mukana Sairaanhoitajapäivillä Helsingin Messukeskuksessa 2.-3.10. Tule osastollemme nauttimaan ravitseva smoothie ja tapaamaan Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytköstä.

Sairaanhoitajapäivät on hoitoalan ammattilaisille sekä alan opiskelijoille suunnattu vuotuinen koulutus- ja näyttelytapahtuma. Se on tilaisuus kouluttautua ja verkostoitua kollegojen ja samoista asioista kiinnostuneiden kanssa.

Piipahda näyttelyalueella Tehyn osastolla 3H11. Tarjoamme molempina päivinä ravitsevan smoothien 1000 ensimmäiselle kävijälle yhteistyössä Suomen Sairaanhoitajien kanssa. Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen on paikalla keskiviikkona 2.10. klo 11-12 ja 13-15.00, joten tule ihmeessä tapaamaan häntä!

Messuosastolta saat mukaasi myös Tehyn Nyrkkisääntö-kampanjan aineistoja. Ja aina on mahdollista liittyä jäseneksi, jos et vielä ole tehyläinen.

Tapahtuma näyttelyineen on kävijöille maksuton, mutta vaatii rekisteröitymisen. Suurimman ammatillisen hyödyn saat osallistumalla Sairaanhoitajapäivien luennoille. Luennoille osallistutaan erillisellä pääsylipulla.

Lisätiedot tapahtuman omilta sivuilta.

Nähdään Sairaanhoitajapäivillä!