Tehy tarjoaa monipuolisia verkkokursseja syksyllä 2024

Syksyllä 2024 tarjoamme jäsenillemme paljon erilaisia verkkokursseja. Voit tehdä verkkokurssit oman aikataulusi mukaisesti täysin verkossa. Tarvitset vain tietokoneen tai mobiililaitteen nettiyhteydellä sekä kaiuttimen tai kuulokkeet.

Hyvä työkaveruus -verkkokurssi

Tarjoamme jäsenillemme hyvään vuorovaikutukseen työkaveruudessa keskittyvän verkkokurssin – tule oppimaan keinoja, joiden avulla ymmärrät paremmin toista hektisessä työelämässä ja rakennat yhteyttä työkavereihisi! Verkkokurssi on ollut hyvin suosittu jäsenten parissa ja kerännyt paljon kehuja. Syksyllä on kaksi toteutusta:

Syksyllä toteutus myös ruotsiksi! Vet du den där känslan när teamarbete verkar omöjligt? Känns det som om du inte kommer överens med vissa arbetskamrater? På den här webbkursen tittar vi på bra samspel i arbetskamratskapet och lär oss att bättre förstå olika arbetskamrater. Välkommen med!

Työaika-verkkokurssit

Tuntuuko sinustakin välillä hankalalta ymmärtää eri työaikamuotojen vaikutukset tai se, miten arkipyhät vaikuttavat työaikaasi? Tule mukaan suosituille Työaika-verkkokursseille. Tarjoamme omat työaikaa koskevat verkkokurssit kuntien ja hyvinvointialueiden työntekijöille sekä työvuorosuunnittelijoille. Syksyn toteutukset alkavat 7.10.

Palkkaus-verkkokurssi

Tiedätkö, mistä palkkasi muodostuu? Osaatko lukea omaa palkkalaskelmaasi? Tule mukaan uudistetulle kunta- ja hyvinvointialueille työskenteleville jäsenillemme suunnatulle verkkokurssillemme ja opit palkkauskysymyksistä Tehyn asiantuntijoiden johdolla! Syksyn toteutus järjestetään 2.9.–6.10.

Tehyn henkilöstöedustajaksi -verkkokurssi

Kiinnostaako sinua Tehyn toiminta, mutta et tiedä miten päästä mukaan? Tule mukaan uudistetulle Tehyn henkilöstöedustajaksi -verkkokurssille oppimaan, mitä henkilöstöedustajana olo Tehyssä tarkoittaa ja miksi me kaikki tarvitsemme henkilöstöedustajia. Verkkokurssilla pääset tutustumaan mm. luottamusmiehen, työsuojeluvaltuutetun ja ammattiosaston puheenjohtajan tehtäviin.

Tehyläisille esihenkilöille suunnattuja verkkokursseja

Syksyllä jatkuvat Tehyn suositut verkkokurssit esihenkilöille, jotka työskentelevät kunta- ja hyvinvointialueilla sekä yksityisellä sektorilla. Verkkokurssit tarjoavat peruskäsityksen esihenkilötyön keskeisistä työehtosopimuksen määräyksistä ja työlainsäädännöistä. Syksyllä on myös tulossa verkkokurssi työsuojelusta esihenkilöille.

Koulutus on jäsenetu

Tehyn koulutukset ja tapahtumat ovat pääosin maksuttomia jäsenille. Osallistu koulutuksiin, opintopäiviin ja seminaareihin. Ylläpidät ja kehität ammatissasi vaadittavaa osaamista.

Liity Tehyyn!