Suora lähetys Tehyn synttäreistä - ilmoittaudu 26.10. mennessä

Tehyn 40-vuotissyntymäpäivää juhlitaan lauantaina 29.10. Helsingin jäähallissa. Seuraa suoraa lähetystä vaikka kotona ystävien tai perheen kanssa.

Juhlimme Haloo Helsingin, Antti Tuiskun ja Hovimuusikko Ilkan tahtiin Tehyn 40-vuotissyntymäpäivää 29.10. Helsingin jäähallissa. Juhliin voit osallistua myös etänä!

Kaikki tehyläiset eivät valitettavasti mahdu jäähalliin, ja mukaan pääsevät on arvottu. Mutta ei hätää, sillä paikan päältä on luvassa suora lähetys. Sitä voivat seurata kaikki etukäteen ilmoittautuneet tehyläiset. Ilmoittautuminen on nyt auki! Ilmoittaudu 26.10. mennessä Tehyn koulutuskalenterin kautta

Ennen ilmoittautumista sinun kannattaa tarkistaa asiointipalvelussa, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla. Päivitä se tarvittaessa, sillä lähetämme linkin rekisterissä olevaan sähköpostiin.

Linkki lähetetään 28.10. Jos linkkiä ei tule, tarkista ensin roskapostikansio ja tarvittaessa laita viestiä [email protected].

Suora lähetys alkaa klo 18 eli samaan aikaan kuin varsinainen ohjelma jäähallissa.

Juhlien ohjelman löydät täältä.