Tehyn puhelinpalvelut ovat pääsiäisenä suljettu. Sen sijaan Tehyn asiantuntijat ja lakimiehet päivystävät pyhien ajan ja käsittelevät jäsenten kysymyksiä, jotka liittyvät työsuhdeasioihin, esimerkiksi koronatilanteen vaikutuksiin työpaikalla, työehtoihin, työsuojeluun tms.
Kysymyksen voit esittää asiointipalvelun kautta. Tarkista kuitenkin aina ensin, löytyykö vastaus jo valmiiksi sivuiltamme. Usein kysyttyjä kysymyksiä löydät täältä.
Jäsenasioihin liittyviä kysymyksiä puretaan pääsiäispyhien jälkeen.
Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin
Olemme koonneet koronatilanteesta usein kysyttyjä kysymyksiä sivulle https://www.tehy.fi/fi/korona.
Ensin kannattaa tutustua valmiisiin vastauksiin. Ellet löydä omaan kysymykseen liittyvää vastausta, uusi kysymys kannattaa esittää asiointipalvelun kautta.