E-tjänster för medlemmar

Vi har en datasäker e-tjänst (Kilta) där du kan sköta många av dina ärenden själv, oberoende av tid eller plats. Där kan du få tillgång till dina medlemsuppgifter och kontaktkanaler som har att göra med ditt arbetsförhållande och genom vilka du kan få personliga och datasäkra svar på frågor.

I e-tjänsten (Kilta) kan du bland annat

  • kontrollera och uppdatera dina person- och medlemsuppgifter
  • betala medlemsavgiften
  • meddela om ändringar i ditt arbetsförhållande eller företagsverksamhet
  • meddela ändringar som påverkar medlemsavgiften, till exempel oavlönad familjeledighet
  • ge en fullmakt för att ta ut medlemsavgiften direkt från lönen
  • skriva ut försäkringsintyg
  • meddela om studier på heltid
  • ställa frågor som har att göra med din egen personliga situation genom olika kontaktkanaler. 

Fråga om dina egna arbetsvillkor

  • bland annat lön, arbetstid och semester. Du får personlig svar på frågor. 
*

Bli medlem i Tehy

Medlemskapet ger dig trygghet i förändringen. Förtroendemannen och Tehys experter hjälper dig med frågor beträffande anställningen. Som medlem får du också fina medlemsförmåner, såsom försäkringar som tillhör arbetet och rättshjälp.

Inloggning i e-tjänsterna

Logga in i e-tjänsterna med ditt eget medlemsnummer och lösenord. Ditt medlemsnummer hittar du på ditt mobilkort eller på baksidan av Tehy-tidskriften. Du kan också logga in i tjänsten med dina bankkoder eller mobilcertifikat.

Arbetslöshetskassas WebKassan

WebKassan är Hälsovårdens arbetslöshetskassas e-tjänst.