Jäsenen asiointipalvelu

Tehyn asiointipalvelussa (Kilta) voit hoitaa helposti ja nopeasti jäsenasiat, kuten jäsenmaksuihin ja palkattomiin vapaisiin liittyvät asiat. Voit myös kysyä työsuhteen asioista, esimerkiksi palkasta, lisistä tai työvuoroista.

Jäsenpalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa. Jos olet lähettänyt viestin asiointipalvelun kautta, odota rauhassa. Vastaamme kaikkiin viesteihin. 

Tehyn asiointipalvelussa (Kilta) voit muun muassa

hoitaa jäsenyysasioita: 

  • tarkistaa ja päivittää henkilö- ja jäsenyystietojasi
  • maksaa jäsenmaksun
  • katsoa oman luottamusmiehesi yhteystiedot
  • ilmoittaa työsuhteen muutoksesta tai yritystoiminnasta
  • ilmoittaa jäsenmaksuun vaikuttavasta muutoksesta, esimerkiksi palkattomasta perhevapaa-ajasta
  • tehdä valtuutuksen jäsenmaksun perinnästä suoraan palkasta
  • tulostaa vakuutustodistuksia
  • ilmoittaa päätoimisesta opiskelusta

kysyä työsuhteeseen liittyvistä asioista: 

  • työehdoista, kuten palkasta, lomista, työvuoroista sekä irtisanomisesta. Asiantuntijamme vastaavat viesteihin.
*

Haluatko liittyä Tehyyn? 

Jäsenyys tuo merkittäviä etuja! Luottamusmies ja Tehyn asiantuntijat auttavat sinua työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä. Tarvittaessa saat ilmaisen oikeusavun ja muut mahtavat jäsenedut, kuten työelämässä tarvittavat vakuutukset!

Kirjautuminen Tehyn asiointipalveluun

Kirjaudu asiointipalveluun omalla jäsennumerollasi ja salasanalla. Jäsennumeron löydät mobiilikortista tai Tehy-lehden takakannesta. Voit myös kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.

Työttömyyskassan WebKassa

WebKassa on Terveydenhuoltoalan työttömyyskassan asiointipalvelu, jossa voit hoitaa työttömyysturvaan liittyviä asioita.