On tärkeää, että tietosi ovat ajan tasalla. Näin saat meiltä viestit ajankohtaisista asioista, esimerkiksi työtaistelutilanteista, ja voimme palvella sinua parhaalla tavalla.
Näin tarkistat omat tietosi
Tarkista jäsentietosi asiointipalvelussa.
Tarkista jäsentietosi Tehyn asiointipalvelussa. Kirjaudu asiointipalveluun verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Voit myös kirjautua omalla jäsennumerollasi ja salasanalla. Jäsennumeron löydät mobiilijäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta.
Tarkista omat yhteystietosi ja päivitä tarvittaessa
- "Päivitä tietojasi"-painikkeesta pääset tarkistamaan ja päivittämään yhteystietosi. Kun tiedot ovat oikein, paina "Tallenna"-painiketta.
- Erityisen tärkeää on tarkistaa, että puhelinnumero on muodossa 0401234567 ilman erikoismerkkejä (+,/,-), välilyöntejä tai tunnusta +358.
- Sähköposti (ensisijainen) -kohdassa on hyvä olla henkilökohtainen sähköpostiosoite. Sähköposti 2-kohtaan voi kirjata esim. työsähköpostiosoitteen.
Tarkista työpaikkatietosi ja päivitä tarvittaessa
- Omat työnantaja- ja työpaikkatiedot on tärkeää olla oikein. Nämä tiedot pääset tarkistamaan seuraavasti: klikkaa Oikopolut-valikossa ”Ilmoita uudet työsuhdetietosi”.
- Tarkista, että työnantaja- ja työpaikkatieto on oikein.
- Keikkatyöt-välilehdellä tulee ilmoittaa kaikki keikkatyöpaikat.
- Jos työpaikkalistauksessa on vanhoja, jo päättyneitä työsuhdetietoja, päätä ne painamalla ”Päätä työsuhde”-painiketta.
Tässä ohjeessa ja alla olevalla videolla näytetään, miten yhteystiedot ja työpaikkatiedot päivitetään asiointipalvelussa.